Steroīdu blaknes no personīgās pieredzes!

Aizsāka Jino 

Re: Steroīdu blaknes no personīgās pieredzes!
30.10.2016 14:09
Stardust. Tu vari parādīt ārsta diplomu? Maģistra grādu ,docenta ? Vai vismaz endokrinologa ārsta diplomu? Kad parādīsi, tad arī runāsim.
Latvijas Sporta un pedagoģijas akadēmijā strādā biologi, fiziologi ,ārsti ar maģistra, docentu ,doktoru grādu diplomiem.Profesori. Tagad te viens dopingu izplatītājs un reklamētājs, sāks nodarboties ar atkarību veidojošo vielu,kuras lietot ir aizliegts ar likumu, propagandēšanu un reklāmu.
Vai nebaidies no KNAB ,VID un policijas ierašanās tavos apartamentos, sporta zālē un dzīvoklī ar aresta un kratīšanas orderiem? Iesaku nomierināties un palasīt krimināllikumus.
Preses un vārda brīvība neatļauj nodarboties ar bīstamu vielu izplatīšanu, reklāmu un pamudinājumu tās lietot.



Edited 1 time(s). Last edit at 12.12.2016 06:32 by Mazdakteris1.
Re: Steroīdu blaknes no personīgās pieredzes!
02.11.2016 08:37
Cien. raganu medniek, Mazdakrerīti 1, ja tu no mana teksta vari izsecināt, ka esmu steroīdu izplatītājs, tad ar tevi vispār nav ko runāt, palasi uzmanīgāk, ko es rakstu - es uzstājos tieši PRET steroīdu dīleriem un esmu par to, lai būtu pieejami daudzveidīgi aptiekas preparāti un speciālistu konsultācijas lietotājiem. Ja tu nemāki atrast tekstā galveno domu, tad, lūdzu uz 1. - 2. klasi - tur bērniem māca izdomāt virsrakstus skolotāja lasītiem tekstiem - tā bērniem iemāca vispārināšanas spēju, spēju atrast galveno domu tekstā.
Bet niku nomaini noteikti - "Mazdakteris 1" nu galīgi tev nepiestāv, jo no taviem tekstiem redzams, ka tev ir maza sajēga sporta farmakoloģijā.
Ja runā par manu izglītību - doktora diploms, starp citu, man ir, tikai ne medicīnā. Man ir daudzu gadu reāla pieredze sportā un pašizglītība šajā, arī sporta farmakoloģijas jomā. Tieši tāpēc, ka ir praktiska pieredze un zināšanas, es rakstu par reālo situāciju: steroīdus lietoja, lieto un lietos, kamēr nebūs izdomāts kaut kas tikpat efektīvs, bet ar mazāku blakusefektu skaitu. Tāpēc arī nepieciešams, lai tie, kas lieto, lietotu kvalitatīvu APTIEKAS (ne dīleru) produkciju, un viņiem būtu pieejamas speciālistu konsultācijas. Man apnika kā papagailim atkārtot to, ko es jau rakstīju. Tava stulbā taktika visus baidīt ar KNAB, un citām represīvām iestādēm, nekādus pozitīvus rezultātus nenesīs - ar iebaidīšanu un represijām problēmu neatrisināsi.
Ar tādiem kā tu nav vērts diskutēt, jo tev raksturīga raganu mednieka domāšana, tāpēc, atā. Vari rakstīt, ko gribi, reakcijas no manas puses nebūs, jo nav jēgas.
Re: Steroīdu blaknes no personīgās pieredzes!
02.11.2016 09:06
Kaut gan patiesības labad jāsaka, ka bez Mazdaktera 1 šajā forumā nebūtu tik interesanti, viņš ienes zināmu tonusu diskusijās.
Atvainojos moderatoriem, jo sāku rakstīt mazliet ne pa tēmai, jo tēma bija "Steroīdu blaknes".
Re: Steroīdu blaknes no personīgās pieredzes!
07.11.2016 19:22
Nu lūk, ir ko pierakstīt no personīgās pieredzes par steroīdu blakusefektiem, tieši tēmas par "kreisajiem" (dīleru izplatītajiem) steroīdiem kontekstā. Uzsāku 2 nedēļas atpakaļ klasisku kursu: aptiekas omnadrēns + kreisā deka (jo normāla aptiekas produkcija vajadzīgajā koncentrācijā: vismaz 100 mg. uz mililitru, piemēram, Organona Deca - Durabilin nebija pieejama). ī Liku Cellgenmadical firmas deku. Pirmā diena pēc injekcijas - viss normāli. Sākot no 2. dienas temperatūra 37,1 un drudzim līdzīgs stāvoklis (iekšēji drebuļi). Šitas stulbums turpinājās 3 dienas, pēc tam pārgāja pats no sevis. Omnadrēnu liku jau agrāk, tāpēc bieži izplatītā t.s. testosterona gripa (reakcija uz testorterona propionātu, vai arī citu Omnadrēnā esošu ēteri) tā nebija. Pēc tam atkal ieliku Omnadrēnu - viss normāli. Tātad bija vainīga kreisā deka. Palasīju, ko par to raksta - izrādās tā ir bieži izplatīta reakcija uz slikti attīrītu preparātu, vai arī uz benzilspirtu, ko palielinātā daudzumā liek iekšā kreisajos steroīdos, lai nodrošinātu to, ka tajā nenokļūst infekcija, jo kreisajās laboratorijās ar sterilitāti ir problēmas.
Secinājums: nekad vairs nepirkšu kreisos INJICĒJAMOS steoīdus. Orālos, pirkšu, jo Latvijā aptiekā nav pieejami orālie steroīdi (Latvijā ir Anadrols, bet tas ir bezjēdzīgs bodibildingam). Ar orālajiem steroīdiem, kaut arī kreisajiem ir drošāk - tie neiekļūst uzreiz asinīs, bet caur organisma imūno barjeru, un, pats galvenais, 24 stundu laikā iziet ārā no organisma, bet injicējamie uz eļlas bāzes "sēž" organismā vismaz 3 nedēļas, un nekā tu ārā tos nedabūsi, ja kaut kas aiziet greizi.
Tāpēc injicējamie steroīdi - tikai aptiekas preparāti !!!
Diemžēl orālos steroīdus, tieši "cīnītāju" pret steroīdiem dēļ, nāksies pirkt no dīleriem.
Kāpēc nevienam no tiem, kas atbild par zāļu sertifikāciju Latvijā neienāk prātā tāda "ģeniāla" doma, ka vajadzētu sertificēt vismaz vienu orālo steroīdu, kas ir izmantojams bodibildingā ? Pilnīgi pietiktu ar Krievijas Metandrostenolonu (Krievijā to joprojām ražo, un ražo tieši eksportam - paradokss, tas nav sertificēts pārdošanai pašā Krievijā, bet to labprāt iepērk dažas Rietumu valstis). Starp citu, Metandrostenolons bija brīvi pieejams LPSR laikos un Latvijā 90. gados - pēc tam sākās idiotiskā steroīdu demonizācija, par kuru jau rakstīju. Nu un kāds rezultāts: lieto un lietos, tikai peļnu gūst steroīdu dīleri nevis valsts.
Autors:

Jūsu e-pasta adrese:


Tēmas nosaukums:


Surogātziņu novēršana:
Lūdzu izrēķiniet vienkārso matemātisko izteiksmi un ieraksties atbildi tam paredzētajā laukā. Tas ir lai novērstu automatizēto rīku iespeju rakstit ziņas forumā
Izteiksme: kāds ir rezultāts, ja 2 pieskaita 4?
Ziņa: