Super eedieni!!!

Aizsāka Mateus 

Re: Super eedieni!!!
04.01.2010 20:50
Mateus- olas dzeltenumaa proteinu saturs ir lielaaks nekaa baltumaa. Puse no 1 olas kopejaa proteinu daudzuma ir dzeltenumaa.
http://www.figuura.lv/?p=kkal
Lidzigi skaitli bija ari bb.com. Nu jaa, ar to holesterinu tur gan ir ka ir...
Re: Super eedieni!!!
14.02.2010 23:38
Pofig to holesterīnu :D
Es jau labu laiku ēdu arī to.
10 olas dienā... un viss ok ;)

__________________________________________________________________________________________________
“Thinking is difficult, that’s why most people judge.”
Ko homeopātam nozīmē pludmale? Urīns D10
Re: Super eedieni!!!
10.07.2010 23:13
Ir kādas vel receptītes, kuras var ielikt? )
Re: Super eedieni!!!
25.03.2011 16:27
Mateus Rakstīja:
-------------------------------------------------------
> Saakshu es ar sportista pankuukaam!
>
> 6 olu baltumi, 1 kruuziite aatri vaaraamo auzu
> paarslu, 1-2 banaani, paaris eedamkarotes ar madu
> vai vnk kaut kaadu siirupu peec garshas,
> 1teejkarote kaneelis. Maucam iekshaa blenderii...
> kad masa viendabiiga no taa visa uztaisam 2 krutas
> pankuukas ;) Un kaartiigas tiiras kalorijas ir
> ribaas!!! :)


cik liela ir "kruuziite"?
Autonoms
Re: Super eedieni!!!
18.08.2011 02:40
Anyway, es agrāk izpētīju, vislētāko un salīdzinoši veselīgāko proteīna užņemšanas iespēju.. Tuncis bundžiņās!! ;) kādām 6 dienā cauri, ja tieku, tad man pietiek proteīna deva uz visu treniņa dienu.. ;) pietam tas ir var teikt tīrs proteīns, bez taukiem un ogļhidrātiem(minimālās devās), un nav arī tik dārgi...reāli kādi 24g proteīna uz 100g ir okey bundžiņā vidēji kādi 130 grami tīrā masa tuncim tātad kādi 32 grami no vienas bundžiņās ap 190 g proteīna dienā ir normāli...nedaudz zem normas uz manu svaru(72), bet pārējo var uzņemt uzņemot kompleksos ogļhidrātus.. ;) protams "reāli" it kā vajagot daudz mazāk to proteīnu, bet es lasīju ka esot ļoti labi rezultāti, ja uz katru kilogramu ap 3 g proteīna, vajagot! kad nav treniņa diena, es pieļauju šo var samazināt, līdz "pareizajiem" 80-90g proteīna pa dienu.. ;)
šobrīd gan, kad bija piekļuve daudz kvalitatīvākam proteīnam lietoju to..kopā ar citām olbaltumvielām(arī tunci), kuras spēju vien iegūt,paķert dienas gaitā..! :D :)
tā lūk...bet šie auzu, banānu, piena+ šeiki esot tiešām labi masas iegūšanai!!

tāds man stāsts ar ko jūs izklaidēt šoreiz.. varbūt noderēs..
Re: Super eedieni!!!
21.08.2011 02:33
Tagad turpini ar pamatojumu, kādēļ ne tas vieglāk asimilējamais proteina veids, ir veselīgākais.
Šis man ļoti interesē.

Un kur var izraut tādu...piedod bet idiotismu, ka netreniņu dienā proteīnu 80-90g??????? Tas tiem, kuriem neinteresē augt? Kad tad Tavuprāt tiek reģenerēti muskuļi? Gadījumā ne PĒC treniņa? Un no kā tad būvēt muskuļus, ja proteīnu uzņem kā Tava mamma adot zeķes???

Labāk tādas muļķības te neraksti. Dzēsīšu, jo tā ir demagoģija.
Nākamo šādu apgalvojumu lūdzu argumentē un tad viss būs lieliski...72kg bet jau māca kā masu uzņemt ;)

__________________________________________________________________________________________________
“Thinking is difficult, that’s why most people judge.”
Ko homeopātam nozīmē pludmale? Urīns D10
Autonoms
Re: Super eedieni!!!
22.08.2011 23:44
Es nemācu es paužu savu brīvu viedokli, tāpēc bez pamatojuma apvainojumi liecina, ka neesi īpaši kulturāls.
Otrkārt ko nozīmē ne tas vieglāk ? viņš ir pietiekoši labs proteīns, kas ilglaicīgi visas dienas garumā Tevi nodrošinātu ar proteīnu, nevis uzsūcas uzreiz!!un es arī saku ka tas nav kvalitatīvākais proteīns, nebūt ne, bet tas izmaksā tik daudz mazāk, iet runa par naudu!

tas nav idiotisms.. dienas norma vidējam pieaugušam cilvēkam ir kā 80-90g proteīna(kurus lielāka daļa cilvēku tāpat neuzņem deinas laikā, tāpēc uzbraukums par mammu ir pilnīgi nevietā)!! ;) papildus slodzei, protams ir jalieto vairāk proteīns, tad kad tas ir vajadzīgs. treniņa dienā it īpaš jo lielāka daļa muskuļu atjaunojas pa nakti. tāpēc es saku, ka es pieļauju ka ar 80-90 var arī pietikt nakošajā dienā. izlasi kārtīgi ko es rakstu nevis akli mani kritizē visur kur vari. acīm redzot Tev nepatīk, ka redz vēl kāds tagad skaidros kaut ko un dos kādu ideju izņemot Tevi, jo redz tev nedrīkst neviens opnēt, iebilst utt.. tev ir kompleksi varbūt, bet tāpēc nevajag ķerties pie personīgiem apbvainojumiem, ja vien neesi gatavs atbildēt par sekām, administrator.
cik cilvēkus zinu tik arī viedokļi par treniņiem katram ir atšķirīgi.. nav tāds viens pareizais treniņa modelis. sanāk arī visockim nav taisnība

man ir muskoļotas uzbūves ķermeņa tips, man ir acīm redzot savādāk programma kā tev.

un par šeikiem man stāstīja ļoti pieredzējis cilvēks. tev laikam liekas ka es šo visu esmu pats izdomājis..
Re: Super eedieni!!!
25.08.2011 19:21
Par to tunci neticās, ka tas ir lētākais variants. Kur un kāda cena? Un es nekad tā īsti neesmu uzticējies kvalitātei un tiem skaitļiem, kas rakstīti uz lētajiem maltajiem tunčiem..
Par tiem 80-90g netreniņa dienā tu teoretizē un ja to apstrīd cilvēks, kas šīs lietas pārbaudījis praksē, tad tevis rakstīto var kritizēt. Atjaunošanās un muskuļu augšana netreniņa dienā notiek tāpat kā treniņa dienā un tas ir vairākas dienas garš process kamēr tiek atjaunoti muskuļi ar superkompensāciju, tāpēc visu šo laiku ir nepieciešams nodrošināt organismu ar vienādu un pietiekamu barības vielu līmeni.
Autonoms
Re: Super eedieni!!!
25.08.2011 23:15
Tu vidējo dienas normu pieagušam cilvēkam vari izlasīt uz jebkura ēdiena etiķetes.. tur viss būs skaidri uzrakstīts, tāpēc es arī saku teorētiski..! un praksē es arī to visu esmu pārbaudijis un pārbaudu, halfway. ;) un tieši tāpēc lai atjaunošanās process nebūt garšs ir jāēd daudz proteīna un obligāti kreatīns jādzer.. tāpēc ko tu saki arī daļēji nav taisnība ja to var apiet :)
Re: Super eedieni!!!
26.08.2011 00:41
Vidējā dienas norma uz etiķetes ir priekš 2000kcal diētas nesportojošam vīrietim/sievietei (kkas pa vidu laikam rēķināts) un tā galīgi neattiecas uz sportistu, kurš grib vēl kko uzaudzēt.
Ja būtu pārbaudījis, tad tā neteiktu. Ja šobrīd pārbaudi, tad gan jau tālu tādā garā netiksi ;)
Obligāti jādzer kreatīns :D:D kreatīna produktu galvenā funkcija ir pavisam cita. Un priekš atjaunošanās tas nedod rezultātu, ko varētu ņemt vērā.
Tu laikam esi izdomājis- vienu dienu patrenējies, tajā pašā dienā un pa nakti atjaunojies jau, tad netreniņu dienas nekas ar tevi nenotiek un tad atkal treniņa diena :D pat ja tik ātri tu varētu atjaunoties, palielināts olbaltumvielu daudzums ir nepieciešams lai saglabātu uzaudzēto. Un treniņus arī parasti plāno tā, lai tiklīdz esi līdz galam atjaunojies, tā nākamais treniņš. tas tā loģiski prieks optimāla rezultāta..

Nu tad kur un pa cik ir tas tavs tuncis?
Re: Super eedieni!!!
09.09.2011 13:09
man patik www.dion.lv
L
Re: Super eedieni!!!
29.09.2011 15:58
online-uzturs.1w.lv
Re: Super eedieni!!!
19.01.2012 00:14
Olās ir samērā liels daudzums holesterīna, bet tas nav iemesls, lai pārtrauktu ēst olas. Iedzimtība, liekais svars un fizisko aktivitāšu trūkums daudz vairāk ietekmē holesterīna līmeni asinīs.

Holesterīns ir nepieciešams šūnu membrānu funkcionēšanā un dažādu bioloģiski svarīgu vielu veidošanā, piemēram, dzimumhormonu un žults skābes veidošanā. Cilvēka organisms pats ražo holesterīnu un vesela cilvēka organisms arī pats regulē tā līmeni: ja ar pārtiku tiek uzņemt liels daudzums holesterīna, organisms palēnina tā ražošanu. Turklāt, ja ar pārtiku tiek uzņemts pārāk liels daudzums holesterīna, mazāks tā daudzums no zarnām uzsūcas atpakaļ asinīs.

Turklāt olas satur lecitīnu – vielu, kas SAISTA holesterīnu. Lecitīns saista holesterīnu tik ātri, ka organisms paspēj to uzņemt tikai ļoti nelielā daudzumā. Līdz šim vairākos pētijumos NAV izdevies pierādīt saikni starp holesterīna līmeni, olu patēriņu un sirds slimību riska palielināšanos.

Turklāt japāņi ēd olas gandrīz katru dienu, bet Japānas statistikas rādītāji par sirds un asinsvadu slimībām ir vieni no zemākajiem pasaulē.
Avots: http://www.yellow-egg.com/wEnglish/eierinfos/cholesterin.shtml?navid=15

Lai gan, šāda informācija cirkulē ne vienā avotā vien. Olu dzeltenums nebūt nav tāds "kaitnieks" kā bieži vien tas tiek pasniegts.
Re: Super eedieni!!!
10.01.2013 12:26
Mateus Rakstīja:
-------------------------------------------------------
> Saakshu es ar sportista pankuukaam!
>
> 6 olu baltumi, 1 kruuziite aatri vaaraamo auzu
> paarslu, 1-2 banaani, paaris eedamkarotes ar madu
> vai vnk kaut kaadu siirupu peec garshas,
> 1teejkarote kaneelis. Maucam iekshaa blenderii...
> kad masa viendabiiga no taa visa uztaisam 2 krutas
> pankuukas ;) Un kaartiigas tiiras kalorijas ir
> ribaas!!! :)

Nu ok,produktu trūkuma dēļ bik pārtaisīju, bet tāpat...
ieliku 3 pilnas olas, 1 nepilna krūze (130gr) auzu pārslu ar augļu gabaliņiem, ēdamkarote medus,ēdamkarote kanēļa. blenders working!
Olīveļļa uz virsmas un sanāca divas lielizmēra pankūkas. pirmais ko pamanīju - virtuve sen tik labi nav smaržojusi )) tad nu jāsaka ka garšoja labi, bet pārāk sauss, kefīrs palīgā un tad gan pa pirmo :))

P.S. līdzīgas receptes vairs nebūs? :)



Edited 1 time(s). Last edit at 10.01.2013 12:33 by normālis.
Autors:

Jūsu e-pasta adrese:


Tēmas nosaukums:


Surogātziņu novēršana:
Lūdzu izrēķiniet vienkārso matemātisko izteiksmi un ieraksties atbildi tam paredzētajā laukā. Tas ir lai novērstu automatizēto rīku iespeju rakstit ziņas forumā
Izteiksme: kāds ir rezultāts, ja 8 pieskaita 18?
Ziņa: