menesreizes pēc aborta

Aizsāka grēciniece pec aborta 

aprīlī man bija aborts. joprojām nevaru sev piedod šo lēmumu, bet man patiesi bija ļoti slikti, vēmu visu laiku un ar bērna tēvu visu laiku strīdējos. iespejams hormoni, iespejams dēļ tā, ka viņš pateica, ka nav parliecinats par laulibam.. jebkura gadijuma meitenes- lūdzu lūdziet atbalstu, bet savus bērnus nenogaliniet. līdz mūža galam sāpēs un nevarēsiet sev piedod..
bet jautājums- man menesreizes nav kā agrak. cikls ir mainījies un arī konsistence- pirmas dienas smērējās tumši brūnā krāsā izdalījumi, pēc 2-3 dienām stipri asiņo, bet asinis šķidras, kā ar ūdeni šķaidītas.
pie ārsta, kad biju - redzēju dzemdi jau bez bērnina, lai gan pec aborta cereju, ka bernins vel ir manī. dzemde bija monitora ne tumšs balons, bet ar pelēkiem švīkājumiem. daktere teica, ka gatavojas menesreizem . manuprat arste man meloja, jo viņa zin, ka es loti pardzivoju notikuso. un es dusmojos, ka viņa konveijerā parakstija norīkojumu, nezinot pat kam dot norīkojumu.
Autors:

Jūsu e-pasta adrese:


Tēmas nosaukums:


Surogātziņu novēršana:
Lūdzu izrēķiniet vienkārso matemātisko izteiksmi un ieraksties atbildi tam paredzētajā laukā. Tas ir lai novērstu automatizēto rīku iespeju rakstit ziņas forumā
Izteiksme: kāds ir rezultāts, ja 20 pieskaita 20?
Ziņa: