asiņošana pēc mēnešreizēm

Aizsāka cukurins 

asiņošana pēc mēnešreizēm
15.06.2017 13:32
Sveiki meitenes vai kādai tā ir bijis kā man mēnešreizes beidzās 4 dienas atpakaļ un šodien atkal sākas tāda ka smēresanas ko tas varētu nozīmēt un vai kādai tā ir bijis.... Uztraucies...
Jā, ir. Kādu pusgadu regulāri pāris dienas smērējās nedēłu pēc MR. Ārste pārčekoja visu, organiski viss ok, teica, ka hormoni pie vainas. Varot padzert kādus fito preparātis, net nekas traks. Tagad pārgājis.
Neuztraucies, nekas traks tas nevar būt. Pagaidi, kad pāries, ja nepievienojas vēl citi simptomi. Ja atkārtojas, vari aiziet pie ārsta.
Autors:

Jūsu e-pasta adrese:


Tēmas nosaukums:


Surogātziņu novēršana:
Lūdzu izrēķiniet vienkārso matemātisko izteiksmi un ieraksties atbildi tam paredzētajā laukā. Tas ir lai novērstu automatizēto rīku iespeju rakstit ziņas forumā
Izteiksme: kāds ir rezultāts, ja 18 pieskaita 14?
Ziņa: